Viralman.gr

Αυτές οι Τροφές θα σας Κάνουν Πύραυλο στο Κρεβάτι. Θα Αντέξετε ΤΟΣΟ ώσπου να τις Τρελάνετε…

Η ερωτική πράξη εκτός από ικανοποίηση έχει και εκπληκτικά οφέλη στην υγεία μας. Μειώνει τον κίνδυνο καρδιακού, αυξάνει το ανοσοποιητικό, βελτιώνει την λειτουργία της κύστης και βοηθάει στην ρύθμιση του ύπνου.

Μερικές φορές όμως, η λίμπιντό μας χρειάζεται λίγη ώθηση για να μας κρατήσει ξύπνιους όταν μπαίνουμε κάτω από τα σκεπάσματα.

Αντί να πάτε στον γιατρό και να ζητήσετε φάρμακα, μπορείτε να ρίξετε μία ματιά πρώτα στο μανάβικο της γειτονιάς σας. Φαίνεται πως υπάρχουν πολλές τροφές που αυξάνουν την ερωτική επιθυμία.

Εάν θέλετε να ανανεώσετε την ερωτική σας ζωή, μπορείτε να δοκιμάσετε κάποιες από αυτές τις τροφές:

1. Aμύγδαλα 

Όχι μόνο είναι ένα γευστικό σνακ αλλά αυξάνει την ερωτική επιθυμία, το πάθος και την γονιμότητα. Αυτή η τροφή περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά που είναι πολύ σημαντικά για την σεxουαλική υγεία και την αναπαραγωγή. Περιέχει ψευδάργυρο, σελήνιο και βιταμίνη Ε.

2. Αβοκάντο 

Ο λόγος που θεωρείται αφροδισιακό είναι επειδή περιέχει λίγα κορεσμένα λιπαρά αλλά είναι πλούσιο σε ακόρεστα λιπαρά που βοηθούν τις αρτηρίες και την καρδιά. Ότι βοηθάει το κυκλοφορικό, βοηθάει και τις επιδόσεις στο κρεβάτι.

3. Σπαράγγια 

Είναι πλούσια σε φολικό οξύ, που είναι μία από τις βιταμίνες Β που βοηθάει την παραγωγή της ισταμίνης. Αυτή με την σειρά της είναι σημαντική στην ερωτική επιθυμία στους άντρες και τις γυναίκες. Είναι επίσης καλή πηγή βιταμίνης Ε που σχετίζεται με την παραγωγή των ορμονών του έρωτα.

4. Εσπεριδοειδή 

Όλα τα εσπεριδοειδή είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνη C και φολικό οξύ, που είναι σημαντικά για την καλή σεξουαλική υγεία των αντρών. Ωστόσο, η βιταμίνη C έχει μικρό χρόνο ζωής στο σώμα και έτσι πρέπει να υπάρχει συχνή πρόσληψη ώστε να γίνουν αισθητά αποτελέσματα.

5. Σύκα 

Είναι πλούσια σε διαλυτές και αδιάλυτες ίνες που βελτιώνουν την υγεία της καρδιάς. Επίσης, οι ίνες μας βοηθούν να νιώθουμε χορτασμένοι για περισσότερο και έτσι είναι πιο εύκολο να διατηρήσουμε υγιές βάρος.

6. Θαλασσινά

Τα θαλασσινά είναι τα πιο γνωστά αφροδισιακά. Είναι πολύ καλές πηγές ψευδαργύρου και αυξάνουν την λίμπιντο. Επίσης, τα Ω-3 λιπαρά οξέα που περιέχουν είναι πολύ σημαντικά για την καλή λειτουργία της καρδιάς.

7. Φράουλες

Οι φράουλες είναι καλή πηγή φολικού οξέος, που είναι μία βιταμίνη Β που μπορεί να αποτρέψει συγγενείς αναπηρίες και υπογονιμότητα. Εάν συνδυαστεί με μαύρη σοκολάτα, είναι το ιδανικό σνακ για την μέρα του Αγίου Βαλεντίνου λόγω των μεθυλοξανθινών που αυξάνουν επίσης την λίμπιντο.

Οπότε, μην ξεχάσετε να πάρετε κάποιες από αυτές τις τροφές την επόμενη φορά που θα πάτε για ψώνια.

Credit: peacequarters.com

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
Viralman.gr