Viralman.gr

Γυναίκες Προσοχή! Δείτε Γιατί Πρέπει Να Κοιμάστε Περισσότερο Από Τους Αντρες, Σύμφωνα Με Τους Επιστήμονες

Ο ύπνος είναι πολύ σημαντικός για τη γενική υγεία μας. Μας κάνει να αισθανόμαστε καλύτερα, ενισχύει τη διάθεσή μας, θεραπεύει το σώμα και δεν έχουμε κύκλους κάτω από τα μάτια όταν έχουμε αρκετό ύπνο. Αλλά, ο ύπνος δεν είναι μόνο για καλό.

Ενώ κοιμόμαστε, συμβαίνουν πολλές διαδικασίες. Μερικές σημαντικές ενώσεις συντίθενται και τα όργανα και τα κύτταρα μας ανανεώνονται. Μετά από έναν καλό ύπνο, είμαστε έτοιμοι για την επόμενη μέρα.

Επιπλέον, ο ύπνος είναι διαφορετικός στις γυναίκες και τους άνδρες και εξαρτάται από τη βιολογική τους φύση. Είναι γνωστό ότι χρειαζόμαστε περίπου οκτώ ώρες ύπνου. Ωστόσο, υπάρχει μια άλλη έρευνα που λέει κάτι άλλο.

Παραδόξως, οι οκτώ ώρες ύπνου δεν είναι αρκετές για εμάς, λέει η έρευνα. Δεδομένου ότι η εγκεφαλική δραστηριότητα των γυναικών είναι πολύ υψηλότερη από αυτή των ανδρών, χρειάζονται περισσότερο ύπνο για να έχουν την κατάλληλη ανάπαυση.

Οι νευρολογικές μελέτες αποκάλυψαν ότι ο διάσημος «ωραίος» ύπνος είναι πραγματικός. Η επίτευξη επαρκούς και κατάλληλου ύπνου κάνει το δέρμα καλύτερο. Έτσι, εάν είστε γυναίκα, πρέπει να περάσετε περισσότερες από οκτώ ώρες ύπνου. Είναι πολύ σημαντικό για τη γενική υγεία σας.

Άλλα πλεονεκτήματα του ύπνου

1. Καλύτερη μνήμη

Όταν κοιμόμαστε, μπορούμε να βελτιώσουμε τη μνήμη μας και ακόμη και τις δεξιότητες που έχουμε μάθει ενώ ήμασταν ξύπνιοι. Στην πραγματικότητα, μπορείτε να μάθετε τα πάντα καλύτερα μετά από ένα καλό ύπνο.

2. Βελτιωμένη δημιουργικότητα

Σύμφωνα με τους ερευνητές του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ και του Κολέγου της Βοστόνης, τα συναισθηματικά συστατικά της μνήμης των ανθρώπων γίνονται ισχυρότερα, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη δημιουργικότητα.

3. Επιλέξτε να είστε νικητής

Αν σας αρέσει ο αθλητισμός ή αν είστε αθλητής τότε το πιο σημαντικό πράγμα που χρειάζεστε είναι ο ύπνος.

Μια μελέτη που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ αποκάλυψε ότι οι ποδοσφαιριστές κολλεγίων βελτίωσαν το χρόνο τους σε σπριντ μετά από δέκα ώρες ύπνο τη νύχτα για περίπου επτά εβδομάδες. Επίσης, είχαν περισσότερη αντοχή και λιγότερη κόπωση.

4. Καλύτερη προσοχή

Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στην Παιδιατρική το 2009 διαπίστωσε ότι τα παιδιά με λιγότερο από οκτώ ώρες ύπνου ήταν πιο παρορμητικά, υπερκινητικά και απρόσεκτα. Επομένως, ο ύπνος επηρεάζει και την εστίαση της προσοχής.

5. Υγιές σώμα

Σύμφωνα με ερευνητές του Πανεπιστημίου του Σικάγου, οι άνθρωποι που έχουν την κατάλληλη ανάπαυση χάνουν περισσότερο λίπος. Επίσης, όταν αισθανόμαστε υπνηλία κάποιες ορμόνες στο αίμα μας αυξάνεται, και καταλήγουμε με φαγητό.

6. Μειωμένο άγχος

Το στρες και ο ύπνος επηρεάζουν την καρδιαγγειακή μας υγεία. Λοιπόν, ο αρκετός ύπνος βοηθά στην ξεκούραση και μειώνουν τα επίπεδα στρες που επηρεάζουν τη γενική υγεία.

Όπως καταλαβαίνετε, ο ύπνος είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μας και δεν πρέπει να το ξεχάσουμε. Ανεξάρτητα από το πόση δουλειά έχετε, πρέπει να ξέρετε ότι ο κατάλληλος ύπνος είναι το μόνο που χρειάζεστε για να λειτουργήσετε καλύτερα.

Και, να έχετε κατά νου ότι ο ανεπαρκής χρόνος ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε πολλές σοβαρές συνέπειες για την υγεία.

Credit: gottadotherightthing.com

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
Viralman.gr