Viralman.gr

ΤΙ Πρέπει να Τρώτε και ΤΙ να Αποφεύγετε με Βάση τον Σωματότυπό σας, για να Έχετε Το Ιδανικό Βάρος

Όλοι οι σωματότυποι είναι μοναδικοί και όμορφοι αλλά έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί οι άνθρωποι αποθηκεύουν το λίπος σε συγκεκριμένα σημεία του σώματός τους;

Κάποιες γυναίκες έχουν την τάση να παχαίνουν στην κοιλιά, ενώ άλλες στα πόδια και τους μηρούς.

Όλοι έχουμε τις ‘προβληματικές περιοχές’ μας και τα θέματα που αφορούν την απώλεια βάρους έχουν να κάνουν με τον σωματότυπό μας.

Δείτε παρακάτω ποιες τροφές είναι καλύτερες για σας ώστε να χάσετε βάρος και να μείνετε υγιείς.

Ορθογώνιο

Αυτός ο σωματότυπος χαρακτηρίζεται από στενούς γοφούς και απροσδιόριστη μέση. Παρόλο που δεν παίρνετε εύκολα βάρος, θα πρέπει να τρώτε τροφές με υγιεινά λιπαρά (αβοκάντο, αμύγδαλα, σολομό) και φυτικές πρωτεΐνες.

 Να θυμάστε πως όσο λεπτές και να είστε, είναι ακόμα σημαντικό να ακολουθείτε υγιεινή διατροφή. Καλό θα ήταν να αποφύγετε τα πολλά γλυκά και το γρήγορο φαγητό. 

Μήλο

Εάν αυτός είναι ο σωματότυπός σας, τότε τείνετε να παίρνετε βάρος στην μέση. Η τέλεια διατροφή για σας είναι να τρώτε λίγο και συχνά. Να καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε ίνες, φρούτα, λαχανικά, βιταμίνη C και γαλακτοκομικά με λίγα λιπαρά.

Αποφύγετε τροφές που προκαλούν αέρια, όπως γρήγορο φαγητό, ψωμί και συγκεκριμένα λαχανικά.

Αχλάδι

Το χαρακτηριστικό είναι οι μεγαλύτεροι γοφοί  σε σχέση με το μπούστο. Όσοι έχουν αυτόν τον σωματότυπο τείνουν να παίρνουν βάρος στα πόδια και να κάνουν κατακρατήσεις υγρών.

Να τρώτε κρέας, ψάρια, αβγά, γαλακτοκομικά και τροφές με πολλές πρωτεΐνες. Φρούτα όπως καρπούζι ή ανανάς καθαρίζουν το σώμα σας από τις τοξίνες που μειώνουν τον μεταβολισμό.

Αποφύγετε τροφές με πολύ αλάτι και επεξεργασμένες τροφές όπως ψωμί, νουντλς και ρύζι.

Κλεψύδρα

Ενώ είναι ο πιο επιθυμητός σωματότυπος, όσες γυναίκες τον έχουν τείνουν να παίρνουν βάρος σε όλο το σώμα και δεν έχουν γυμνασμένους μυς.

Έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να έχουν υψηλό σάκχαρο, οπότε συνιστούνται τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και 5 με 6 μικρά γεύματα τη μέρα. Να τρώτε περισσότερα φρούτα και λαχανικά και να καταναλώνετε υγιεινά λιπαρά. Να προτιμάτε προϊόντα ολικής άλεσης.

Credit: brightside.me

Διαβάστε περισσότερα
Αφήστε το σχόλιο σας:
Viralman.gr