12 Καθημερινές Τροφές που Ξεβουλώνουν τις Αρτηρίες και Πρέπει Οπωσδήποτε να Καταναλώνουμε
Viralman.gr

12 Καθημερινές Τροφές που Ξεβουλώνουν τις Αρτηρίες και Πρέπει Οπωσδήποτε να Καταναλώνουμε

Φράξιμο αρτηριών: Όταν πρόκειται για την υγεία της καρδιάς, ίσως ήδη γνωρίζετε ότι η κατανάλωση υγιεινών τροφών είναι το πρώτο πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να ξεκινήσετε. Ωστόσο μερικές φορές, μπορεί να είναι πιο περίπλοκο από ό,τι νομίζετε.

Φράξιμο αρτηριών: 12 Τροφές για καλύτερη υγεία στην καρδιά

Πολλά τρόφιμα που απολαμβάνετε κάθε μέρα, ακόμη και τα τρόφιμα που είναι υγιεινά, θα μπορούσαν στην πραγματικότητα να κάνουν μεγάλη ζημιά στην καρδιά σας. Εξαιτίας αυτού, είναι πάντα σημαντικό να γνωρίζετε τι πρέπει να αποφεύγετε και γιατί πρέπει να το αποφεύγετε.

1. Κόκκινο κρέας

Μια μελέτη υποστηρίζει ότι τα άτομα που καταναλώνουν κόκκινο κρέας σε καθημερινή βάση είχαν υψηλά επίπεδα Ν-οξειδίου τριμεθυλαμίνης, χημικό που συνδέεται με καρδιακές παθήσεις.

2. Κονσερβοποιημένα λαχανικά και σούπες

Τα κονσερβοποιημένα λαχανικά και σούπες, φαίνονται σαν ένας βολικός τρόπος για να προσθέσετε περισσότερα λαχανικά στη διατροφή σας, αλλά συχνά περιέχουν υπερβολικό άλατι, ειδικά εάν έχουν σάλτσα ή ζωμό. Πολύ αλάτι αυξάνει την πίεση του αίματος, η οποία μειώνει την ποσότητα οξυγόνου που πηγαίνει στην καρδιά σας. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε καρδιακή προσβολή.

3. Κατεψυγμένα γεύματα

Τα κατεψυγμένα γεύματα, είναι βολικά, φτηνά και συχνά χαμηλά σε θερμίδες. Ωστόσο, πολλά κατεψυγμένα γεύματα, περιέχουν υψηλά επίπεδα νατρίου, καθώς επίσης και συντηρητικά.

4. Παστό κρέας

Τα παστωμένα κρέατα, έχουν γενικά πολλά κορεσμένα λιπαρά και μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα της χοληστερόλης. Παρόλο που υπάρχουν επιλογές χαμηλών λιπαρών, τα παστωμένα κρέατα γενικά δεν είναι υγιεινά λόγω των υψηλών επιπέδων αλατιού.

5. Κρέμα για τον καφέ

Οι κρέμες συχνά περιέχουν μερικώς υδρογονωμένα έλαια, μια κοινή πηγή trans-λιπαρών που μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα χοληστερόλης. Γενικά, αν δεν σας αρέσει ο καφές σας σκέτος, το γάλα είναι μια πιο υγιεινή επιλογή.



6. Πίτες

Πολλά ψημένα προϊόντα είναι αρωματισμένα με ζάχαρη. Η ζάχαρη στα τρόφιμα μπορεί να περιέχει 6-φωσφορική γλυκόζη, η οποία μπορεί να μειώσει τις καρδιακές λειτουργίες μέχρι το σημείο της καρδιακής ανεπάρκειας.

7. Παγωτό

Ένα μισό φλιτζάνι παγωτό βανίλια περιέχει πάνω από 4 γραμμάρια κορεσμένων λιπών. Αυτό είναι περισσότερο από το ένα τέταρτο του τι πρέπει να έχουν οι ενήλικες σε μια μέρα και οι πλουσιότερες γεύσεις μπορούν να έχουν ακόμη περισσότερα.

8. Τηγανητά

Γενικά, τα τηγανητά είναι βλαβερά για την υγεία σας, επειδή η διαδικασία τηγανίσματος δημιουργεί trans-λιπαρά.

9. Αναψυκτικά

Μια μελέτη έδειξε πως η κατανάλωση αναψυκτικών μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Άλλες έρευνες υποστηρίζουν ότι, οι άνθρωποι που καταναλώνουν τακτικά αναψυκτικά, ήταν σε μεγαλύτερο κίνδυνο για εγκεφαλικό επεισόδιο.



10. Μακαρόνια με τυρί

Τα μακαρόνια με τυρί είναι γεμάτα με κορεσμένο λίπος και αλάτι, καθώς και θερμίδες, που μπορούν να βλάψουν την καρδιά σας.

11. Συκώτι

Ακόμη και τα τρόφιμα που έχουν κάποια οφέλη για την υγεία μπορεί να είναι επιβλαβή για τις αρτηρίες σας. Ενώ το ήπαρ είναι υψηλό σε σίδηρο, μπορεί επίσης να αυξήσει τα επίπεδα χοληστερόλης. Επιπλέον, τα μισά λίπη που βρίσκονται στο συκώτι, είναι κορεσμένα. Τέλος, συχνά το συκώτι το μαγειρεύουν τηγανίζοντας το, το οποίο, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, μπορεί να αυξήσει τα καρδιακά προβλήματα.

12. Κρέμα τυρί

Επειδή τα τρόφιμα δεν είναι αλμυρά, δεν σημαίνει ότι είναι χαμηλά σε περιεκτικότητα νατρίου. Το υψηλό νάτριο αυξάνει την πίεση στο αίμα.

Διαβάστε επίσης:

Νεκρή η 5χρονη που Εξαφανίστηκε από το Σπίτι της την Τρίτη το Βράδυ. Την Σκότωσε ο Θείος της.

Σωματική κακοποίηση: Γυναίκα 51 ετών δέχτηκε επίθεση από άγνωστο κατά την διάρκεια των διακοπών της

Επίθεση σκύλου σε παιδί: Του ξερίζωσε σάρκα από το πρόσωπο του

Read More
Αφήστε το σχόλιο σας:
Viralman.gr