"Δοκίμασα 6 Τζιν από Διάσημες Εταιρείες και Ζήτησα το Ίδιο Νούμερο. Αυτό που Κατάλαβα, με Εξόργισε"
Viralman.gr

«Δοκίμασα 6 Τζιν από Διάσημες Εταιρείες και Ζήτησα το Ίδιο Νούμερο. Αυτό που Κατάλαβα, με Εξόργισε»

Η φράση «αγορά τζιν» μπορεί να προκαλέσει φόβο σε πολλές γυναίκες. Μπορεί να μπείτε σε ένα διάδρομο με τζιν και να μην βγείτε ποτέ ξανά.

Υπάρχουν τόσα πολλά διαφορετικά σχέδια και μεγέθη, και οι ετικέτες με αριθμούς φαινομενικά δεν σημαίνουν τίποτα. Αυτό ισχύει για όλα τα μεγέθη γυναικείων ενδυμάτων, όχι μόνο για τζιν.

Χάρη στη viral φωτογραφία του χρήστη Twitter, γνωρίζετε τώρα ότι το παιχνίδι των αριθμών δεν είναι μόνο στο μυαλό σας.

Η Chloe Martin, 18 ετών, δημοσίευσε μια φωτογραφία από έξι τζιν που τοποθετούνται το ένα πάνω στο άλλο. Γράφει: «Σε περίπτωση που έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί οι γυναίκες είναι τόσο απογοητευμένες με τα μεγέθη των ενδυμάτων μας – κάθε τζιν που απεικονίζεται, είναι μέγεθος 12.»

Τα έξι παντελόνια είναι αισθητά διαφορετικά σε μέγεθος. Δεν έχουν όλα το ίδιο μέγεθος, κι όμως σύμφωνα με τις εταιρείες είναι. Είναι αστείο!

Το tweet της Chloe μετράει σχεδόν 300.000 likes, επειδή αυτό είναι ένα πρόβλημα που οι περισσότερες γυναίκες ταυτίζονται βαθιά.

Η αγορά για γυναικείο τζιν είναι το χειρότερο. Απλά ρωτήστε οποιαδήποτε γυναίκα ξέρετε. Ακόμα και η σκέψη να πάμε για ψώνια για νέο τζιν είναι τρομακτική και αγχωτική.

Το πρόβλημα είναι ότι τα μεγέθη γυναικείων ενδυμάτων είναι απόλυτα ασυνεπή. Οι ετικέτες μεγέθους δεν σημαίνουν τίποτα, επειδή δεν υπάρχουν τυποποιημένες μετρήσεις για τα ίδια μεγέθη σε όλα τα εμπορικά σήματα. Ένα μέγεθος 2 στο H&M θα μπορούσε να είναι εντελώς διαφορετικό από το μέγεθος 2 στα Zara.

«Οι πελάτες δεν φαντάζονται τη διακύμανση που υπάρχει στην ταξινόμηση μεγέθους», δήλωσε η Jessica Murphy, συνιδρυτής της True Fit, δήλωσε στο Today το 2016.

Η Jessica λέει ότι υπήρχε ένα πρότυπο στο μέγεθος, αλλά στη συνέχεια η αγορά έγινε περισσότερο εμπορική και κάθε μάρκα δημιούργησε το δικό της σύστημα ταξινόμησης. Έτσι, υπάρχει το χάος που έχουμε σήμερα.



Σε αυτό το σημείο, υπάρχουν μερικές φορές ασυνέπειες μεγέθους ακόμα και μέσα στο ίδιο εμπορικό σήμα ή κατάστημα.

Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα απογοητευτικό όσον αφορά τα τζιν, επειδή τα τζιν πρέπει να ταιριάζουν με έναν πολύ συγκεκριμένο τρόπο ώστε να είναι άνετα και εφαρμοστά. Οι περισσότερες γυναίκες πρέπει να φορούν πολλαπλά διαφορετικά μεγέθη τζιν σε μάρκες και στυλ, οπότε η εύρεση ενός νέου τζιν είναι μια άσκηση με τυφλή πίστη και πολλές επισκέψεις στο δοκιμαστήριο.

Αλλά παρόλο που όλοι γνωρίζουμε ότι υπάρχει ασυνέπεια, είναι σπάνιο να το δείτε αυτό καθαρά.

Η χρήστης του Twitter, Chloe Martin, δημοσίευσε μια φωτογραφία από έξι τζιν που τοποθετούνται το ένα πάνω στο άλλο. Όλα είναι μέγεθος 12 – αλλά έχουν πολύ διαφορετικές μετρήσεις.

Η Chloe είχε αγοράσει τα τζιν χωρίς να τα δοκιμάσει πρώτα. Ήταν όλα μεγέθους 12, έτσι σκέφτηκε ότι όλα θα ταιριάζουν αρκετά καλά. Σημείωση: Δεν το έκαναν. Ένα παντελόνι δεν χωρούσε καν πάνω από τα πόδια της.

Όταν η Chloe δημοσίευσε τη φωτογραφία, σκέφτηκε ότι μόνο οι φίλοι της θα το δουν. Δεν είχε ιδέα ότι τόσοι πολλοί άνθρωποι θα ταυτίζονταν μαζί της!

Η Chloe λέει ότι κατανοεί γιατί τα εμπορικά σήματα παραπλανούν τα μεγέθη των ενδυμάτων τους. Ονομάζεται «μέγεθος ματαιοδοξίας» και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ένα φόρεμα μεγέθους 8 είναι σήμερα περίπου το ίδιο με το φόρεμα μεγέθους 16 το 1958.



«Αν πάτε σε ένα κατάστημα και αγοράσετε ένα τζιν μεγέθους 10 που σας ταιριάζει, θα θελήσετε να συνεχίσετε να ψωνίζετε εκεί αντί του άλλου καταστήματος που έχετε μέγεθος 14», δήλωσε η Chloe. «Ωστόσο, είναι πολύ απογοητευτικό όταν έχετε διαφορετικό μέγεθος σε κάθε κατάστημα».

Το πρόβλημα του μεγέθους είναι πολύ χειρότερο με τα γυναικεία ρούχα παρά με τα ανδρικά. Τα παντελόνια των ανδρών τείνουν να χαρακτηρίζονται από το μέτρημα των εκατοστών και όχι από τον αριθμό μεγέθους, γεγονός που βγάζει πολύ πιο νόημα.

Ένας χρήστης του Twitter επεσήμανε μια άλλη πηγή παραλλαγής, εκτός από το σκόπιμο μέγεθος ματαιοδοξίας: Οι μετρήσεις του υφάσματος μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με το πόσα κομμάτια υφάσματος κόβονται ταυτόχρονα.

Μια γυναίκα κυριολεκτικά προσπάθησε να ξεκινήσει μια εκστρατεία για την τυποποίηση των μεγεθών των γυναικών, και αυτό θα ήταν ένα θαύμα.

Μέχρι τότε, οι γυναίκες μεγέθους 8 είναι τυχερές , σύμφωνα με την εμπειρία ενός χρήστη του Twitter.

Οι υπόλοιποι από εμάς θα συνεχίσουμε να βλέπουμε και να νιώθουμε περίεργα στα δοκιμαστήρια.

Αν η φωτογραφία της Chloe μας διδάσκει τίποτα, είναι ότι πρέπει δεν πρέπει να δίνουμε σημασία σε ποιο μέγεθος θα καταλήξουμε αν τελικά αγοράσουμε από κάποιο κατάστημα.

Read More
Αφήστε το σχόλιο σας:
Viralman.gr