Το Μυστικό που Έσωσε Χιλιάδες κόσμο από τον Πόνο στη Μέση. Δείτε ΤΙ πρέπει να Κάνετε για να Ξεχάστε τον Πόνο για Πάντα
Viralman.gr

Το Μυστικό που Έσωσε Χιλιάδες κόσμο από τον Πόνο στη Μέση. Δείτε ΤΙ πρέπει να Κάνετε για να Ξεχάστε τον Πόνο για Πάντα

Όπως τον ονομάζει η Danielle Olson, ο μεγάλος μυς psoas (προφέρεται ως «so-as») είναι ο «μυς της ψυχής». Ο μυς αυτός βρίσκεται κοντά στο οστό του ισχίου και επηρεάζει την ευελιξία των αρθρώσεων, τη δομική ισορροπία και πολλά άλλα.

Αυτός ο μυς υποστηρίζει την όρθια στάση του σώματος και, όταν τεντωθεί, σας βοηθά να συσχετιστείτε με την παρούσα στιγμή απελευθερώνοντας την ένταση.

Οι ερευνητές έχουν διαπιστώσει ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό για την ψυχολογική ευημερία. Ο συγγραφέας του Βιβλίου Psoas, Liz Koch, λέει ότι «ενσωματώνει κυριολεκτικά τη βαθύτατη επιθυμία μας για επιβίωση, και πιο βαθιά, την επιθυμία μας να ανθίσουμε».

Είναι ο κύριος μυς που συνδέεται με τη φυσική σταθερότητα και είναι ο μόνος μυς που συνδέει τη σπονδυλική στήλη και τα πόδια.

Τεντώνει τα πόδια προς τη σπονδυλική στήλη, συγκεκριμένα από τους σπονδύλους Τ12, κατεβαίνει τους πέντε οσφυϊκούς σπονδύλους και προσκολλάται στην κορυφή του μηριαίου οστού.

Είναι επίσης συνδεδεμένος με το διάφραγμα, το οποίο ρυθμίζει την αναπνοή και είναι επίσης η θέση πολλών σωματικών συμπτωμάτων που συνδέονται με το φόβο και το άγχος.

Αυτό είναι αποτέλεσμα της σύνδεσης μεταξύ αυτού του μυός και του αρχαιότερου μέρους του εγκεφαλικού μας στελέχους και του νωτιαίου μυελού, γνωστού ως ερπετός εγκέφαλος.



Η Koch προσθέτει ότι πολύ πριν την ομιλία ενός ανθρώπου αναπτύχθηκε ο ερπετός εγκέφαλος, γνωστός για τα ένστικτά επιβίωσης και διατήρηση της βασικής λειτουργίας του σώματος.

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής έχει παγιδεύσει τους μυς psoas σε μια συνεχή κατάσταση πάλης, καθιστώντας τον περιοριζόμενο και τεταμένο.

Όπως εξηγεί η Koch: «Αυτή η κατάσταση επιδεινώνεται από πολλά πράγματα στον μοντέρνο τρόπο ζωής μας, από την καθιστική ζωή μέχρι τα στενά ρούχα και παπούτσια που χαλάνε τη στάση του σώματος και περιορίζουν τις φυσικές κινήσεις μας και περιορίζουν περαιτέρω τον psoas μας».

Το χρόνιο άγχος προκαλεί πολλά προβλήματα, όπως στα γόνατα, στο ισχίο, πόνο στην πλάτη, δυσλειτουργική αναπνοή και πεπτικά προβλήματα.

Οι psoas επηρεάζουν τα συναισθήματά μας, τις σκέψεις μας για τον κόσμο, τη συμπεριφορά μας και τις απόψεις της ζωής και του κόσμου γύρω μας.



Ως εκ τούτου, εάν περιορίζονται χρόνια, επηρεάζουν αρνητικά τις διαπροσωπικές μας σχέσεις, τις συναισθηματικές καταστάσεις, τη διάθεση και τη γενική υγεία.

Η Koch προσθέτει: «Είτε πάσχετε από πονόλαιμο ή άγχος, από το στέλεχος του γονάτου ή από την εξάντληση, σίγουρα ένας συσφιγμένος psoas συμβάλλει σε αυτό».

Όντας σε αυτή την κατάσταση, ο φόβος εντείνεται και μπορεί να οδηγήσει σε σωματική και συναισθηματική ένταση. Αυτή η ένταση μπορεί να απελευθερωθεί με την αποκατάσταση της ισορροπίας στο μυ psoas, και αυτό θα οδηγήσει σε αυξημένη φυσική και πνευματική ευεξία.

Ωστόσο, αυτό δεν είναι κάτι νέο. Όπως δείχνει η γιόγκα, οι αρχαίοι γκουρού γνώριζαν τη σημασία της απελευθέρωσης της έντασης των μυών psoas.

Ως εκ τούτου, δεν πρέπει ποτέ να παραμελείτε την κατάστασή τους, γιατί θα οδηγηθείτε σε σωματική και πνευματική πίεση και ένταση, ίσως και σε κατάθλιψη, πόνο στο γόνατο, αναπνευστικά προβλήματα, άγχος, χρόνιο πόνο στην πλάτη και πεπτική διαταραχή.

Credit: healthy-life-box.com

Read More
Αφήστε το σχόλιο σας:
Viralman.gr